دریافت فایل پاورپوینت فصل نهم 9 کتاب روانشناسی شخصیت پیشرفته (رویکردها با موضوع خاص در روانشناسی شخصیت) ترخان

دریافت فایل پاورپوینت فصل نهم 9 کتاب روانشناسی شخصیت پیشرفته (رویکردها با موضوع خاص در روانشناسی شخصیت) ترخان 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

روانشناسی شخصیت پیشرفته ,مرتضی ترخان , رضا گل پور , pptx ,اسلاید,خلاصه روانشناسی شخصیت پیشرفته,کتاب روانشناسی شخصیت پیشرفته,ppt روانشناسی شخصیت,پاورپوینت شخصیت پیشرفته,خلاصه روانشناسی شخصیت,,راتر ,منبع کنترل بیرونی

 

توضیحات:

پاورپوینت فصل نهم 9 کتاب روانشناسی شخصیت پیشرفته (رویکردها با موضوع خاص در روانشناسی شخصیت) نوشته مرتضی ترخان و رضا گل پور در قالب pptx و در حجم 38 اسلاید:

بخشی از متن:

زمانی تمرکز از شخص کامل شکل شخصیت خارج شد: که شخصیت به آزمایشگاه انتقال یافت.
جولیان راتر:
منبع کنترل: راتر به رویکرد آدلر درباره ماهیت انسان علاقه شدیدی داشت او می‌خواست بداند که رفتار و شخصیت در درون و بیرون ارگانیسم چه دلایل و توجیهاتی دارد به همین دلیل بررسی‌هایی روی تقویت کننده های بیرونی با فرایندهای شناختی انجام داد.
منبع کنترل درونی و بیرونی:
منبع کنترل درونی: این افراد می‌گویند تقویتی که دریافت می‌کنند تحت کنترل رفتارها و نگرش های خود آنها قرار دارد و احساس می کنند تصمیم ها و رفتارهایی که خود آنها به کار می‌گیرند می‌تواند تقویت کننده هایی را به دنبال داشته باشد.
منبع کنترل بیرونی: این افراد پاداش هایی را دریافت می‌کنند، که از طرف دیگران، سرنوشت و یا شانس کنترل می شوند، و بر این باورند در برخورد با عوامل و نیروهای بیرونی از توان مقابل های مناسب برخوردار نیستند.
افراد منبع کنترل بیرونی باور دارند: که نگرش ها و رفتارهای آنها به تقویت کننده ای که دریافت می کنند تاثیر ندارد، به همین دلیل جهت بهبود شرایط: برای تلاش و کوششی که صرف می‌کنند ارزش قائل نیستند چون دلیلی برای تلاش کردن نمی بیند.
افراد دارای منبع کنترل درونی: شرایط در اختیار آنهاست، و مطابق بر این باور رفتار می کنند، این افراد در تکالیف در سطح بالاتری عمل می کنند.
*توجه*
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

 برای دریافت دیکر فصل های کتاب روی لینک زیر کلیک کنید

 


دانلود مستقیم فایل