دریافت فایل پاورپوینت فصل هشتم کتاب آسیب شناسی روانی جلد یک نوشته رونالد جی کامر (درمان هایی برای اختلالات

دریافت فایل پاورپوینت فصل هشتم کتاب آسیب شناسی روانی جلد یک نوشته رونالد جی کامر (درمان هایی برای اختلالات 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

کتاب آسیب شناسی روانی کامر, جلد یک 1,رونالد جی کامر ,یحیی سید محمدی,پاورپوینت آسیب شناسی روانی,خلاصه آسیب شناسی روانی جی کامر,ppt آسیب شناسی روانی کامر,کتاب آسیب شناسی روانی کامر, جلد یک 1,رونالد جی کامر ,یحیی سید محمدی,اختلالات افسردگی و

 

توضیحات:

پاورپوینت فصل هشتم کتاب آسیب شناسی روانی جلد یک نوشته رونالد جی کامر (درمان هایی برای اختلالات افسردگی و دوقطبی) ترجمه یحیی سید محمدی در قالب pptx و در حجم 35 اسلاید:

بخشی از متن:

درمان هایی برای افسردگی یک قطبی
در ایالات متحده در حدود نیمی از افراد مبتلا به افسردگی یک قطبی هر سال توسط متخصصان سلامت روان تحت درمان قرار می گیرند. دسترسی به چنین درمانی در گروه های قومی و نژادی تفاوت دارد فقط ۳۴ درصد از آمریکایی های لاتین تبار افسرده و ۴۰% آمریکایی‌های آفریقایی‌تبار افسرده در مقایسه با ۵۴ درصد آمریکایی‌های سفیدپوست تحت درمان قرار می‌گیرد.
این روزها از انواع رویکردهای درمانی برای افسردگی قطبی استفاده می‌شود در این فصل ابتدا به رویکرد های روانشناختی نگاهی می‌اندازیم و بر درمان های روان پویشی رفتاری و شناختی تمرکز می‌کنیم بعدا رویکردهای اجتماعی فرهنگی از جمله مداخله‌های به نام روان درمانی میان فردی را که بسیار مورد توجه قرار گرفته است بررسی خواهیم کرد. سپس به رویکرد های زیستی موثر از جمله درمان با تشنج الکتریکی داروهای ضد افسردگی و مداخله های جدید تحریک مغز می پردازیم.

 


دانلود مستقیم فایل