دریافت فایل پاورپوینت فصل چهارم کتاب نظریه های روان درمانی و مشاوره (درمان روان پویشی پس از فروید)کارول شاو

دریافت فایل پاورپوینت فصل چهارم کتاب نظریه های روان درمانی و مشاوره (درمان روان پویشی پس از فروید)کارول شاو 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

پاورپوینت,فصل چهارم,نظریه های روان درمانی و مشاوره,درمان روان پویشی پس از فروید,کارول شاو استاد,مهرداد فیروزبخت,خلاصه نظریه های روان درمانی ,مشاوره,ppt کارول شاو,pdf نظریه های روان درمانی و مشاوره

 

توضیحات:

پاورپوینت فصل چهارم کتاب نظریه های روان درمانی و مشاوره (درمان روان پویشی پس از فروید) نوشته کارول شاو استاد ترجمه مهرداد فیروزبخت در قالب pptx و در حجم 38 اسلاید: 

بخشی از متن: 
بافت تاریخی: 
روانکاوی،ریشه و خاستگاه روان درمانی نوین غربی است.تاریخ اولیه آن هم  از یک رشته واکنش ها به نظریه سائق کلاسیک فروید و اصرار او بر اینکه آرزو ها و امیال لیبیدویی و پرخاشگرانه ،انگیزه های اصلی رفتار هستند تشکیل شده است.
اگرچه دسته بندی تمام درمان هایی که از روانکاوی کلاسیک فروید منشعب شدند دشوار است ولی در این فصل آنهارا به پنج دسته تقسیم می کنیم.
دسته اول ،درمان هایی هستند که معرف مخالفان صریح سازه های نظری فروید هستند.دو نفر از این مخالفان –آلفرد آدلر و کارل یونگ-پیشگام درمان های خاص خود بودند.
دسته دوم درمان ها،نظریه روان پویشی فروید را با عوامل اجتماعی ،فرهنگی و میان فرهنگی منطبق می کنند.کارن هورنای و هری استک سالیوان دو مخالفی بودند که در این درمان ها جا می گیرند.
توجه:
برای دریافت پاورپوینت کل کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:
برای دریافت فصل های دیگر کتاب روی لینک زیر کلیک کنید:

 


دانلود مستقیم فایل