گوناگون · فوریه 2, 2022 0

دریافت فایل پاورپوینت درباره شرکت ال جی

دریافت فایل پاورپوینت درباره شرکت ال جی 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

پاورپوینت درباره شرکت ال جی,پاورپوینت, درباره, شرکت, ال, جی, شرکت ال جی,شرکت, ال, جی,

 

توضیحات:

دسته بندی: Powerpoint

نوع فایل: ppt (قابل ويرايش و آماده پرينت)

تعداد اسلاید: 29 اسلاید

قسمتی از متن فایل دانلودی

تاریخچه

¢ ال‌جي در سال ۱۹۵۸ بانام گلداستار در كره تأسيس گرديد و به توليد راديو، تلويزيون، ماشين لباس‌شويي و كولر و يخچال پرداخت. تشكيل گروه ال‌جي (LG) نتيجه ادغام دو شركت كره‌اي لاكي (Lucky) و گلداستار (GoldStar) بود اما تحولات عظيم ال‌جي پس از خريد شركت آمريكايي Zenith شكل گرفت و از آن زمان به بعد اين شركت راه خود را به يمن وجود مهارت‌هاي فناوري، كه با ساخت بسياري از لوازم‌خانگي مانند راديو و تلويزيون كسب‌شده بود، به سمت حوزۀ پيشرفتۀ ديجيتال پيش گرفت و موفق به توسعه‌ي قلمرو خود و رقابت با بازار جهاني شد.
¢آرم و نشانه
¢آرم شرکت LG در حین سادگی بسیار بحث برانگیز است. همان طور که می بینید، نشان تجاری از دو عنصر تشکیل یافته است: آرم LG با رنگ خاکستری و تصویر طراحی شده از چهره یک انسان با رنگ منحصر به فرد قرمز که با استفاده از حروف L و G ترسیم شده است.

¢دایره سمت چپ که نماینده صورت انسان است، سمبلی از جهان نیز میباشد. تصویر چهره خندان نشان دهنده صمیمیت و نزدیکی است و به طور کلی جوانی و انسانیت را به نمایش گذاشته است.

¢تک چشم بودن آدمک LG، متمرکز بودن، اعتماد به نفس، و هدف-محوری این شرکت را بیان کرده است. اگر بیشتر دقت کنید، متوجه یک فضای خالی در قسمت بالای دایره، سمت راست، خواهید شد که نمایش دهنده خلاقیت و انعطاف پذیری LG در مقابل تغییرات است.

¢از نظر رنگ هم، رنگ قرمز که رنگ اصلی شرکت محسوب میشود، سمبل دوستی و صمیمیت است و تعهد بهترین بودن LG را تضمین میکند. رنگ خاکستری حروف هم نمایانگر تکنولوژی و قابل اعتماد بودنش می باشد.
¢شعار شرکت
¢LG شرکتی بزرگ در کره جنوبی است که تولید کننده لوازم برقی، موبایل و محصولات پتروشیمی میباشد، و همچنین مدیریت زیرمجموعه هایی مثل شرکت لوازم برقی LGیا LG
¢ Electronics را به عهده دارد. نام تجاری LG برگرفته از نم تجاری مشهور کره ای Gold Star ستاره طلایی، یا در برخی موارد Lucky Gold Star ستاره طلایی خوش شانس، میباشد. این شرکت در حال حاضر سعی دارد جمله ‘زندگی خوب است” Life’s Good را به عنوان شعار تجاری خود نمایش بدهد.
¢فعالیت های ال جی
¢بخش سرگرمی های خانگی :
بخش سرگرمی های خانگی شرکت ال جی به تولید و عرضه تلویزیونهای پلاسما و ال سی دی، تلویزیونهای هوشمند ال جی تحت عنوان LG Smart TV و پانلهای OLED، حافظه های فلش، پخش کننده های بلوری و دی وی دی، سینمای خانگی، مانیتورهای تخت و درایو های CD و DVD برای کامپیوترهای خانگی و پحش کننده های شخصی می پردازد. از اکتبر سال ۲۰۱۰ بخش سرگرمی های خانگی با بخش تجاری شرکت ادغام شد.

 


دانلود مستقیم فایل