شهرسازی · فوریه 2, 2022 0

دریافت فایل پاورپوینت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در ایجاد فیل سفید و ارائه راه کار جهت مدیریت کارآمد آنها

دریافت فایل پاورپوینت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در ایجاد فیل سفید و ارائه راه کار جهت مدیریت کارآمد آنها 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

دانلود پاورپوینت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در ایجاد فیل سفید و ارائه راه کار جهت مدیریت کارآمد آنها,شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در ایجاد فیل سفید ,پاورپوینت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در ایجاد فیل سفید,پاورپوینت پروژه های ناکارآمد

 

توضیحات:

توضیحات:
فایل پاورپوینت شناسایی و رتبه بندی عوامل موثر در ایجاد فیل سفید و ارائه راه کار جهت مدیریت کارآمد آنها،در حجم 66 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
در تمامی شهرها ازجمله کلان شهر مشهد، همواره پروژه ها یا برنامه ریزی های شهری وجود دارند، که صرفه اقتصادی و اجتماعی ندارند، اما بنا به دلایلی، این برنامه ریزی ها و پروژه ها همچنان در حال اجرا هستند. چرایی اینکه این پروژه ها به چه دلیل در حال انجام هستند گاهی بسیار پیچیده به نظر می رسند و پاسخ و دلایل متعددی می توان برای آنها یافت. در ادبیات مدیریت استفاده از استعاره ها، معمول بوده تا مشکلات موجود را به آسان ترین شکل ممکنه، برای عامه مردم بازگو نمایند. فیل سفید استعاره ای است که از سال 1851 مطرح و شناخته شده است. این فیل ها نمادی از مجموعه پروژه ها و اقداماتی هستند که صرفه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ندارند اما مجریان آن، همچنان اصرار به نگهداری و حفظ آن دارند. در این تحقیق سعی شده است با بیان مشکلات موجود در سیستم شهری و شهرداری مشهد، و بیان اهمیت و ضرورت تحقیق، ابتدا به شناسایی عوامل موثر در ایجاد فیل سفید در شهرداری مشهد پرداخت و سپس این عوامل را رتبه بندی نموده تا بتوانیم در ارائه راهکار جهت مدیریت کارآمد آنها، اولیت بندی نمائیم.
و…

فهرست مطالب:
کلیات تحقیق
بیان مسئله
اهمیت و ضرورت
اهداف تحقیق
سوالات پژوهش
قلمروی تحقیق
نوآوری تحقیق

این فایل با فرمت پاورپوینت در 66 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت اصول و مبانی برنامه ریزی شهری(26 اسلاید)

 


دانلود مستقیم فایل