معماری · فوریه 2, 2022 0

دریافت فایل پاورپوینت معماری مذهبی

دریافت فایل پاورپوینت معماری مذهبی 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

دانلود پاورپوینت معماری مذهبی,معماری مذهبی,پاورپوینت معماری مذهبی,پاورپوینت مذهب در معماری,معماری مقدس,پاورپوینت معماری مذهبی(اسلام و مسیحیت),معماری زرتشتی,معماری مسیحی,معماری اسلامی

 

توضیحات:

توضیحات:
فایل پاورپوینت معماری مذهبی،در حجم 20اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
در زبان عربی از ريشه «عمر» به معنای عمران و آبادی و آبادانی است و «معمار» ، بسيار آباد کننده.
در زبان فارسی برابرهايی گوناگونی برای آن آمده‌است مانند :‌ ، «بانی کار» و «مهراز» و….. بنابراین از دو بخش « مه » ، به‌معنای بزرگ و «راز» به‌معنای سازنده درست شده‌است.
معماری مقدس، قبلاً مشهور به عنوان ‘معماری مذهبی’، با طراحی و ساخت اماکن عبادی و/یا فضای مقدس درنظر گرفته می شود مانند کلیساها، مساجد، کنیسه ها و معابد.
خیلی از فرهنگ ها، منابع قابل ملاحظه ای را به معماری مقدسشان اختصاص می دهند و اماکن عبادی، مذهب و فضاهای مقدسشان، در میان تأثیرگذارترین و ساختمان های یکپارچه سنگی دائمی ساخته شده توسط بشر است.
ساختمان های روحانی، مذهبی و مقدس، معمولاً در طول قرن ها پدید آمده اند و قبل از آسمان خراش های مدرن، بزرگترین ساختمان های جهان بوده اند. هنگامی که سبک های مختلف به کار رفته در معماری مقدس، گاهی تمایل به ساختمان های دیگر (غیر مذهبی) را نشان می داد، این سازه ها هم چنان منحصر به فرد و یگانه از معماری معاصر به کار رفته در ساختمان های دیگر باقی ماندند. با افزایش یکتاپرستی، ساختمان های مذهبی به طور فزاینده مراکز عبادت و تفکر شدند.

فهرست مطالب:
واژه معماری
بخش بندی معماری
معماری مقدس (مذهبی)
معماری زرتشتی
معماری مسیحی
معماری اسلامی
عناصر معماری تحت تاثیر اسلام
عناصر معماری تحت تاثیر مسیحیت
عناصر معماری تحت تاثیر دین بودا

این فایل با فرمت پاورپوینت در 20اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت تناسبات بصری(9اسلاید)

 


دانلود مستقیم فایل