عمران · فوریه 2, 2022 0

دریافت فایل پاورپوینت پلهای شناور

دریافت فایل پاورپوینت پلهای شناور 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

دانلود پاورپوینت پلهای شناور,پلهای شناور,پاورپوینت پلهای شناور,پلهای شناور نمونه های خارجی,پل درياچه واشنگتن,معرفی پل شناور,پاورپوینت آشنایی با پل های شناور,پاورپوینت پل,پل شناور,پاورپوینت پل شناور

 

توضیحات:

توضیحات:
فایل پاورپوینت پلهای شناور،در حجم 29 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
يكي از مسائل مطرح در درياچه اروميه ايجاد يك راه ارتباطي مناسب بر روي آن مي باشد كه به علت اهميت موضوع در اين زمينه تاكنون فعاليتهاي مختلفي صورت گرفته است. در عين حال به دليل شرايط خاص درياچه ،راه حلهاي پيشنهادي و حتي اجرا شده كمتر به نتيجه رسيده اند. در اين راستا، استفاده از يك پل شناور به عنوان يك راه ارتباطي مناسب مي تواند راهگشا باشد. بنابراين شناسايي و مطالعة ويژگيها و مشخصات اين نوع خاص از پلها و بررسي امكان استفاده از آن در درياچه اروميه به عنوان يك پل ارتباطي مهم و باترافيك بالا حا يز اهميت است.

بدين منظور در اين مقاله ، ضمن مروري بر كارهاي انجام شده قبل ، پيشرفتهاي حاصل درخصوص احداث پلهاي شناور عظيم الجثه بتوني مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد. سپس شرايط هيدروليكي و هيدروديناميكي ،هندسه طرح ، نحوه و مشخصات مهاربندي ، نحوه اجرا و مسائل مربوط ديگر از قبيل هزينه هاي لازم در مورد چندين پل شناور بزرگ و معروف اجرا شده بررسي و با يكديگر مقايسه مي گردند . در انتها ، در مورد امكان استفاده از پل شناور در درياچه اروميه و مزايا و معايب آن بحث و نتيجه گيري خواهد شد.

فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه
ویژگی
طراحي و اجرا
پل درياچه واشنگتن
پل در استراليا
پل در کانادا
اولین پل دریاچه واشنگتن
دومين پل درياچه واشنگتن
سومين پل درياچه واشنگتن
اشکال مقایسه ایی
نتیجه گیری
منابع

این فایل با فرمت پاورپوینت در 29 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت آموزش تصویری ساخت یک پل(32اسلاید)

 


دانلود مستقیم فایل