معماری · فوریه 2, 2022 0

دریافت فایل پاورپوینت آشنایی با معماری ژاپن

دریافت فایل پاورپوینت آشنایی با معماری ژاپن 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

دانلود پاورپوینت آشنایی با معماری ژاپن,آشنایی با معماری ژاپن ,پاورپوینت معماری ژاپن,قلعه های ژاپنی,خانه های ژاپنی,پاورپوینت آشنایی با معماری ژاپن,معماری ژاپن,تادائو آندو,کنزو تانگه

 

توضیحات:

توضیحات:
فایل پاورپوینت آشنایی با معماری ژاپن ، در حجم 59 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
مجمع الجزاير ژاپن كه در فراسوي كرانه هاي شرقي قاره آسيا قرار دارد در قوس باريكي به طول 3800 كيلومتر ، بين عرض هاي شمالي 25 و 20 درجه تا 45/33 ممتد است . اين مجمع الجزاير مشتمل بر چهار جزيره اصلي و تقريبا 3900 جزيري كوچكتر است . هنشو ، هكايدو ، كيوشو ، شيكوگو چهار جزيره اصلي اين كشور هستند .
ژاپن به دليل قرار گرفتن در منطقه معتدله در تابستان و آب و هواي سرد در بعضي مناطق در زمستان داراي طبيعت شگفت انگيزي مي باشد كه بيشترين تاثير را در هنر ژاپن به جاي گذاشته است .
معماري ژاپن تركيبي از شيوه هاي بومي و وارداتي است و مبتني بر رسوم و سنن معماري چوبي مي باشد . معماري ژاپن از سنگ به طور عام استفاده نمي كند و سنگ مصالحي است كه عمدتا در ساخت شالوده هاي بنا و يا پاگوداهاي بسيار كوچك مورد استفاده قرار مي گيرد . تقريبا تمامي سازه هاي سنتي در ژاپن از چوب و لوح هاي كاغذي ، گچ و خاك رس در ساخت ديوارها ، حصير و بوريا در ساخت كفپوش ها و الوارهاي چوبي يا سفال در ساخت بام ها استفاده مي نمايند . بدين نحو معماري ژاپن در مقايسه با معماري چين ساده تر و داراي خطوط به مراتب زيباتر و ظريف تر است . زيبايي و ظرافت معماري ژاپن از طريق آرايش نامتقارن و غير رسمي تر ساختمان – نسبت به قيود سختگيرانه چين – دو چندان مي گردد .
و…

فهرست مطالب:
موقعیت و اوضاع اقلیمی ژاپن
پیشینه فرهنگ ژاپن
معماری ژاپن
اصالت بومی،معابد ژاپن
معابد بودائی
معماری ذن
مراسم چای
قلعه های ژاپنی
خانه های ژاپنی
باروک ژاپنی
کنزو تانگه و سبک جدید
تادائو آندو
گالری تصاویر
منابع

این فایل با فرمت پاورپوینت در 59 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت سبک معماری دیکانستراکشن(14 اسلاید)

 


دانلود مستقیم فایل