عمران · فوریه 2, 2022 0

دریافت فایل پاورپوینت تیرچه اشپنیت

دریافت فایل پاورپوینت تیرچه اشپنیت 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

دانلود پاورپوینت تیرچه اشپنیت,تیرچه اشپنیت,معرفی تیرچه اشپنیت,دانلود پاورپوینت عمرانی,تیرچه فوق مدرن ساختمانی,پاورپوینت تیرچه مدرن ساختمانی,پاورپوینت آشنایی با تیرچه اشپنیت,تیرچه پیش تنیده,تیرچه اشپنیت,پاورپوینت تیرچه اشپنیت

 

توضیحات:

توضیحات:

فایل پاورپوینت بررسی و مطالعه تیرچه های اشپنیت در صنعت ساختمان سازی(تیرچه پیش تنیده)،در حجم 23 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:

تیرچه اشپنیت، نسل جدید تیرچه فوق مدرن ساختمانی است که با بکارگیري تکنولوژي پیش تنیدگی تولید گردیده و بهترین جایگزین براي تیرچه هاي بتنی فندوله اي و تیرچه هاي فلزي است. چراکه علاوه بر صرفه اقتصادي بسیار بالا، از لحاظ کیفیت و عملکرد نیز به هیچ وجه قابل مقایسه با این تیرچه ها نیست.
تیرچه اشپنیت بر خلاف تیرچه هاي بتنی و فلزي رایج در بازار، بصورت کاملا صنعتی و توسط یک خط تولید تمام اتوماتیک و بدون دخالت انسان تولید میگردد در حالیکه تیرچه هاي بتنی فندوله اي و تیرچه هاي فلزي رایج دربازارایران،غالبابصورت دستی تولید شده و جوشکاريها و بتن ریزي آنها کاملا’ توسط نیروي انسانی که عمدتا مهارت و تخصص کافی نیز ندارند انجام میگیرد.
تولید صنعتی و تمام اتوماتیک هر محصول مستلزم استفاده از ماشین آلات مدرن و تکنیکهاي پیشرفته تولید و همچنین استقراریک سیستم نظاممند مبتنی بر محاسبات دقیق فنی و اقتصادي، بازرسی و کنترل کیفیت مواد اولیه و محصول نهایی است که
در نهایت منجر به تولید یک محصول با کیفیت بالا و هزینه تمام شده پایین میگردد.
تیرچه اشپنیت نیز از این قاعده مستثنی نبوده و کیفیت بالا و قیمت پایین آن، نتیجه ي تولید انبوه در یک فرآیند تمام اتوماتیک صنعتی است.

فهرست مطالب :
معرفی
مزایاي استفاده از تیرچه اشپنیت
جزئیات تیرچه اشپنیت
روش حمل و دپوي تیرچه اشپنیت
روش اجرا و نصب تیرچه اشپنیت
دیتیل اجرائی تیرچه اشپنیت

این فایل با فرمت پاورپوینت در 23 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

 


دانلود مستقیم فایل