معماری · فوریه 2, 2022 0

دریافت فایل پاورپوینت مدرسه باهاوس

دریافت فایل پاورپوینت مدرسه باهاوس 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

دانلودپاورپوینت مدرسه باهاوس,مدرسه باهاوس,مکتب معماری,پاورپوینت معماری,بررسی مدرسه باهاوس,سبک باهاوس,پاورپوینت بررسی سبک باهاوس,میس وان دروهه,والتر گریپیوس,پروژه معماری,پاورپوینت مدرسه,پاورپوینت مدرسه باهاوس,مکتب معماری باهاوس,پاورپوینت

 

توضیحات:

توضیحات:

فایل پاورپوینت معرفی مدرسه باهاوس (مکتب معماری اثر والتر گریپیوس)، در حجم 19 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:

باهاوس نام يك مكتب معماري است كه از نام مدرسه هنر و معماري باهاوس در آلمان گرفته شده است. اين مدرسه معماري كه از سال 1919 تا 1933 فعاليت مي‌كرده است، پيشگام مدرنيسم در معماري بود و دستاوردهاي آن هنوز نيز در رشته‌هاي هنر و
معماري به دانشجويان تدريس مي‌شود. ساختمان و كارگاه‌هاي اين مدرسه در دو شهر دسائو و وايمار آلمان از سال 1996 در فهرست ميراث جهاني يونسكو ثبت شده است.
این موسسه آموزشی در سال 1919 در وایمار و در پی ادغام مدارس حرفه ای و هنری تاسیس شده بود و تحت مدیریت والتر گروپیوس قرار داشت. این مدرسه در دهه1920کانون جنجالهای فراوانی بود.
در اینجا لازم است دو جنبه از شهرت این مدرسه مورد بررسی قرار گیرد : اول اینکه ادعا می شود روش آموزش در آنجا منحصرا متناسب با طراحی صنعتی تحول یافته است، دوم اینکه این موسسه را مهد طراحی صنعتی مدرن می دانند.
در سالهای اولیه تاسیس مدرسه باوهاوس، هدف اصلی، یکپارچه کردن هنر و حرفه بود. اولین مرحله ساختار آموزشی، دوره ابتدایی بود که یوهانس ایتن آن را بنا نهاد. سپری کردن این دوره برای تمام هنرجویان اجباری بود. در این دوره، یادگیری حالت عملی داشت. در حین کار عملی، شکل، رنگ، ماده و بافت بر پایه مطالعات نظری بررسی و ترکیب می شدند. پس از آن نوبت آموزش در کارگاه فرا می رسید که شامل دو رشته دروس هنری و حرفه ای می شد و از سال 1924 رشته معماری نیز به آن افزوده شد. در این دوره برای تدریس کارهای تخصصی، همان شیوه دوره ابتدایی به کار گرفته می شد.

این فایل با فرمت پاورپوینت در 19اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

 


دانلود مستقیم فایل