عمران · فوریه 2, 2022 0

دریافت فایل پاورپوینت محاسبه هد مورد نیاز پمپ

دریافت فایل پاورپوینت محاسبه هد مورد نیاز پمپ 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

دانلود پاورپوینت محاسبه هد مورد نیاز پمپ,محاسبه هد مورد نیاز پمپ,پمپ,مکانیک سیالات,قانون برنولی ,پاورپوینت محاسبه هد مورد نیاز پمپ,اصل بقای انرژی,پاورپوینت هد مورد نیاز پمپ,سیالات,پاورپوینت هد پمپ آب,دبی

 

توضیحات:

توضیحات:
فایل پاورپوینت محاسبه هد مورد نیاز پمپ ، در حجم 39 اسلاید.

بخشی از متن:
در مورد محاسبه و تعیین هد پمپ تصفیه برای غلبه بر افت فشار سیستم، باید دانست که افت فشار در مسیر سیرکوالسیون آب استخر در کجا ها رخ می دهد. باید گفت که افت اصلی ایجاد شده در سیستم، توسط ادواتی همچون فیلتر های شنی، موگیر ها و مبدل های حرارتی به سیستم تحمیل می شوند.

از دیگر مواردی که سبب افت فشار می شود باید به سیستم لوله کشی استخر اشاره کرد. افت فشار به صورت متر یا واحدی از طول بیان می شود که می توان از روی این هد پمپ را بدست آورد.
به طور کلی پمپ به دستگاهی گفته می‌شود که انرژی مکانیکی را از یک منبع خارجی گرفته و به سیالی که از آن عبور می‌کند، انتقال دهد. در نتیجه، انرژی سیال پس از خروج از این دستگاه (پمپ) افزایش می‌یابد.

در پمپ‌ها تغییرات انرژی سیال همواره به صورت تغییر فشار سیال مشاهده می‌گردد. از پمپها برای انتقال سیال به یک ارتفاع معین و یا جابجایی آن در یک سیستم لوله کشی و یا هیدرولیک استفاده می‌نمایند. به عبارت کلی تر، پمپ دستگاهی است که سیالات غیرقابل تراکم را از یک نقطه به نقطه‌ای دیگر جابجا می‌نماید.
و…

فهرست مطالب:
مقدمه
فشار
فشار اتمسفر
قانون برنولی و اصل بقای انرژی
انرژی سیال
پمپ
هد پمپ
هد دینامیکی کل
محاسبه افت هد ناشی از اصطکاک
افت هد ناشی از اصطکاک اتصالات
چند نمونه مثال حل شده

این فایل با فرمت پاورپوینت در 39 اسلاید تهیه شده است.

 


دانلود مستقیم فایل