عمران · فوریه 2, 2022 0

دریافت فایل پاورپوینت مقدمه ای بر مدل های رفتاری نرم افزار یودک

دریافت فایل پاورپوینت مقدمه ای بر مدل های رفتاری نرم افزار یودک 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

دانلود پاورپوینت مقدمه ای بر مدل های رفتاری نرم افزار یودک,مقدمه ای بر مدل های رفتاری نرم افزار یودک,پاورپوینت آموزش نرم افزار یودک,نرم افزار یودک,آشنایی با مدل های رفتاری نرم افزار یودک,پاورپوینت مقدمه ای بر مدل های رفتاری نرم افزار یودک,UDEC

 

توضیحات:

توضیحات:
فایل پاورپوینت مقدمه ای بر مدل های رفتاری نرم افزار یودک(حفریات پیشرفته روباز)،در حجم 39 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
یک محیط ناپیوسته متشکل از درزه ها و سایر ناپیوستگی هایی می باشد که در رفتار محیط اثر گذار می باشند. به صورت کلی در مدلسازی یک محیط ناپیوسته به دو موضوع باید توجه شود:
مدلسازی سطوح تماس یا ناپیوستگی ها
مدلسازی بلوک های صلب و جامد

مدلسازی بلوک های سیستم ناپیوسته:
صلب: زمانی فرض می شود که عمده تغییر شکل توده در اثر حرکت درزه ها باشد. این مسئله در محیط های دارای تنش پایین نظیر سازه های سطحی قابل پیاده سازی است.
شکل پذیر: در شرایطی که تنش های محیط قابل ملاحظه باشد تغییر شکل های بلوکی علاوه بر جابجایی های درزه رخ می دهد و فرض شکل پذیری بلوک ها باید مد نظر قرار داده شود. در چنین شرایطی بلوک های مجزا به واحد های محاسباتی کوچکتر تقسیم می شود.

مدلسازی کامپیوتری محیط ناپیوسته:
تا کنون برنامه های محاسباتی متعددی بر اساس روش المان محدود، تفاضلات محدود لاگرانژی و … به منظور مدلسازی محیط های پیوسته سنگی و خاکی ارائه شده است. با این وجود مدلسازی درزه ها در این بسته های محاسباتی کمتر مورد توجه قرار گرفته است.
در برخی از این برنامه ها امکان مدلسازی صفحات تماسی
(interface) به طریقی فراهم شده است اما این کد ها دارای مشکلات زیر بوده اند:
عدم امکان مدلسازی در حالت تقاطع سطوح تماس
عدم تشخیص خودکار سطوح تماس
محدود بودن این سطوح به حرکات برشی و چرخشی اندک
و…

این فایل با فرمت پاورپوینت در 39 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت ارکان پروژه و شرایط عمومی پیمان(20اسلاید)

 


دانلود مستقیم فایل