معماری · فوریه 2, 2022 0

دریافت فایل پاورپوینت برج های دو قلو پتروناس

دریافت فایل پاورپوینت برج های دو قلو پتروناس 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

دانلود پاورپوینت برج های دو قلو پتروناس,برج های دو قلو پتروناس,ساختمان های بلند,پاورپوینت بررسی و تحلیل برج های دو قلو پتروناس,سیستم های سازه ای ساختمانهای بلند,درس سازه نو,تحولات ساختاری ساختمانهای بلند,پاورپوینت برج های دو قلو پتروناس

 

توضیحات:

توضیحات:
فایل پاورپوینت برج های دو قلو پتروناس ، در حجم 32 اسلاید قابل ویرایش،همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
دوره اول احداث ساختمانهای بلند سالهای1880تا1900میلادی راشامل می شودکه در شیکاگو شکل گرفت و حداکثر بیست طبقه بودند.
دوره دوم : درآغاز قرن بیستم وپس از جنگ جهانی اول بتدریج با پیشرفتهای حاصل شده محدودیتهای تکنولوژی کاهش یافته و در این دوره جهان شاهد ساخت بناهائی با ارتفاعات باور نکردنی در زمان خود و بوجود آمدن پدیده آسمانخراش می باشیم.
درپایان این دوره یکی از بلندترین ساختمانهای مطرح دنیا،بنای امپایراستیت با ارتفاع باورنکردنی 381متر شکل می گیرد.
دوره سوم: زمان تاریخی این دوره را می توان حدفاصل سالهای 1935 تا1970میلادی مشخص نمود.اگر در دوره قبل صرفاً بناهای بلند با اسکلت فولادی ساخته می شود از این دوره بتن مسلح نیز موقعیت خود را در سازه بناهای بلند تثبیت نمود.
دوره چهارم : از دهه1970 به بعد ،در این دوره در ساخت بناهای بلند شاهد بکارگیری معماری صنعتی پیشرفته در اینگونه بناها هستیم.
دوره پنجم : اواخر قرن بیستم واوایل قرن جدید ساختمانهای بلند بیشتری ساخته خواهد شد بزرگترین ساختمان بلند دنیا در اواخر قرن بیستم برجهای دوقلوی پتروناس در مالزی است.

برج‌های دوقلوی پتروناس از بلندترین آسمان خراش جهان هستند که در شهر کوالالامپو در کشور مالزی قرار گرفته‌اند. برجهای دوقلو با احتساب آنتن بالای برجها، ۴۵۲ متر ارتفاع دارند. تعداد طبقات هر برج ۸۸ طبقه است و جمعاً ۷۸ آسانسور در این دو ساختمان فعال هستند. این دو برج از زیر توسط مرکز خرید سوریا به هم وصل هستند. همچنین پلی طبقات ۴۱ و ۴۲ این دو برج را به هم متصل می‌کند. ارتفاع این پل از سطح زمین ۱۷۵ متر و طول آن ۵۶ متر است.
و…

فهرست مطالب:
ساختمان های بلند
ساختمانهای بلند در دوره های مختلف
ضوابط بلند مرتبه سازی
سیستم های سازه ای ساختمانهای بلند
قاب های سازه ایی
معماربرج های پتروناس
معرفی کامل برج های پتروناس
تصاویر برج پتروناس

این فایل با فرمت پاورپوینت در 32 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

هدیه محصول:
فایل پاورپوینت برج میلاد(12 اسلاید)

 


دانلود مستقیم فایل