معماری · فوریه 2, 2022 0

دریافت فایل پاورپوینت جامع اقلیم اصفهان (63 اسلاید)

دریافت فایل پاورپوینت جامع اقلیم اصفهان (63 اسلاید) 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

دانلود پاورپوینت اقلیم اصفهان,اقلیم اصفهان,پاورپوینت آشنایی با اقلیم و معماری اصفهان,بررسی اقلیم اصفهان,آشنایی با اقلیم شهرستان اصفهان,پاورپوینت اقلیم اصفهان,اقلیم و معماری اصفهان,اصفهان,پاورپوینت بررسی اقلیم اصفهان

 

توضیحات:

توضیحات:
فایل پاورپوینت اقلیم اصفهان،در حجم 63 اسلاید قابل ویرایش ، همراه با یک هدیه ویژه.

بخشی از متن:
در روزگاران پيش، منطقه و شهر اصفهان نقش پلي را داشت که قسمت‌هاي کم ارتفاع شرق فلات غرب و گرمازدگان و خستگان هواي خشک شرق، محل مناسب و مطلوبي بود. در غرب استان و در کوهستانهاي فريدن آثار جادّه‌اي باستاني وجود دارد که شايد بيانگر واقعيت فوق باشد. از اصفهان پيش از اسلام، يعني دوره حکومت مادها و دوره شاهنشاهي هخامنشيان، اشکانيان و ساسانيان آگاهي زيادي در دست نيست و از آن دوره‌ها، آثار درخوري بر جاي نمانده است. آنچه مسلم است، استقرار جلگه اصفهان درميان بيابان‌ها و کوه‌هاي خشک مرکزي ايران از يک طرف و اهميت و موقعيت ارتباطي ويژه آن در مرکز فلات پهناور ايران از طرف ديگر، تاريخ و پيشينه آن را به پيشينه کشور ايران مرتبط کرده است. پيش از برپايي پادشاهي مادها، اصفهان مرز شرقي ممالکي بوده است که بابلي‌ها از آن اطلاع داشته‌اند و به احتمال قوي جزو ناحيه (انزان) يا (انشان) بوده است.
اصفهان از روزگاران کهن تا کنون به نامهاي: آپادانا، آصف‌هان، اسباهان، اسبهان، اسپاتنا، اسپادنا، اسپاهان، آسپدان، اسپدانه، اسپهان، اسپينر، اسفاهان، اسفهان، اصباهان، اصبهان، اصپدانه، اصفاهان، اصفهان، اصفهانک، انزان، بسفاهان، پارتاک، پارک، پاري، پاريتاکن، پرتيکان، جي، داراليهودي، رشورجي، سپاهان، سپانه، شهرستان، صفاهان، صفاهون، گابا، گابيان، گابيه، گبي، گي، نصف جهان و يهوديه سرشناس بوده است .
و…


فهرست مطالب:

استان اصفهان
وجه تسميه
جغرافياي طبيعي و اقليم استان
جغرافياي طبيعي و اقليم استان
موقعيت جغرافيايی و تقسيمات سياسی استان
ویژگی های طبیعی و اقلیمی منطقه
شرایط اقلیمی اصفهان
نمودارها و جداول
دمای هوا
باد
توصیه های طراحی
بارش
رطوبت نسبی
توپوگرافی و طراحی زمین
موقعیت و وسعت سایت
معرفی سایت و تجزیه و تحلیل ویژگی های آن
توپوگرافی زمین و ساختمان
طراح زمین (توپو گرافی)
عناصر تاثیر گذار در سایت

این فایل با فرمت پاورپوینت در 63 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.


هدیه محصول:
فایل word اقلیم و معماری(10 صفحه)

 


دانلود مستقیم فایل