معماری · فوریه 2, 2022 0

دریافت فایل پاورپوینت آب و معماري در توسعۀ پایدار (22 اسلاید)

دریافت فایل پاورپوینت آب و معماري در توسعۀ پایدار (22 اسلاید) 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

دانلودپاورپوینت آب و معماري در توسعۀ پایدار,پاورپوینت آب در معماری,پاورپوینت آب و معماري در توسعۀ پایدار ,بررسی آب درمعماری پایدار,توسعه پایدار در معماری,پاورپوینت آب و معماری,دانلود پاورپوینت نقش آب در معماری,نقش آب در تنظیم شرایط فضاي معماری

 

توضیحات:

دانلود فایل پاورپوینت بررسی آب و معماري در توسعۀ پایدار،در حجم 22 اسلاید قابل ویرایش.
بخشی از متن:

در عصري که بحران انرژي با شتابی که دارد منابع موجود در جهان بویژه انرژي فسیلی را نابود خواهد کرد.
براي تداوم زندگی به منابع تجدید پذیر و سالم مانند آب نیاز جدي است، پیشینۀ آب نشان میدهد بشر جهت کشاورزي حول آبهاي جاري متمرکز شد. و گاه معابدي را در کنار آن شکل داد . درك توان آب و نیاز به توسعۀ اقتصادي باعث اختراع چرخابها شد و بدنبال آن معماري آسیابها و صنعت مربوط بصورت فراگیر شکل گرفت.

کمبود آب یا نیاز به انتقال آن موجب ایجاد سد و کانالهاي آبیاري بود و نیاز به آب درون زمین معماري قنات را شکل داد، انسان براي تعدیل دما آب را بدرون معماري کشاند. بشر در دوران مدرنیسم از تولید ابزار مدرن براي برداشت بیشتر از طبیعت و مصرف آن مسابقه دارد و آلودگی محیط زیست به یک معضل جهانی تبدیل شده است، استفاده از توان منابعی مانند آب یک امر حیاتی است، براي نیل به آن دو مسئله پیش روست که هدف این مقاله میباشد؛ شناخت پیشینه و توان بالقوة آب در معماري، دوم هشداري بر انزواي آن از معماري مدرن که بس خطرناك است.مطالعۀ دقیق آب و معماري در نجات و توسعۀ تمدن بشري سهم بسزائی خواهد داشت.

فهرست مطالب :

چکیده
مقدمه
آب و معماري زیرساختی
آب و معماري مذهبی
نقش آب در تنظیم شرایط فضاي معماري
نقش آب در تزئین معماري
نتیجه گیری
منابع

این فایل با فرمت پاورپوینت در 22 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

 


دانلود مستقیم فایل