علوم تربیتی · فوریه 2, 2022 0

دریافت فایل پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب رهبری و مدیریت آموزشی (یادگیری کارکنان و یادگیری سازمانی) نوشته تونی بوش،

دریافت فایل پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب رهبری و مدیریت آموزشی (یادگیری کارکنان و یادگیری سازمانی) نوشته تونی بوش، 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

کتاب رهبری و مدیریت آموزشی,تونی بوش,دیوید میدلوود,محمدرضا آهنچیان,منصوره عتیقی,خلاصه رهبری و مدیریت آموزشی,پاورپوینت رهبری آموزشی,پاورپوینت کتاب مدیریت آموزشی,ppt رهبری و مدیریت آموزشی ,pdf رهبری و مدیریت آموزشی,پاورپوینت فصل سیزدهم,یادگیری کارکنان

 

توضیحات:

پاورپوینت فصل سیزدهم کتاب رهبری و مدیریت آموزشی (یادگیری کارکنان و یادگیری سازمانی) نوشته تونی بوش، دیوید میدلوود ترجمه:محمدرضا آهنچیان-منصوره عتیقی در قالب pptx و در حجم 51  اسلاید:

بخشی از متن:

در این فصل به این نکته می پردازیم که رشد کارکنان در یک مدرسه یا آموزشگاه  زمانی اثر بخش تر است که در بافت سازمانی عمدتا متمرکز بر یادگیری انجام شود. رشد و یادگیری افراد ودر نتیجه سازمان، در حالت آرمانی در هم تنیده است. اگرچه، در مکان‌هایی که منابع، از جمله منابع انسانی کم است، این امر نمی تواند آرمان معقولی باشد، اما این که کارکنان یاد بگیرند چه طور یاد بگیرند، برای تحقق اهداف سازمان های آموزشی مهم است.
 
اهمیت تمرکز بریادگیری
سازمان های آموزشی، اعم از کودکستان، مدرسه، آموزشگاه یا دانشگاه، برای تسهیل در انواع یادگیری به وجود آمده اند. افرادی که برای کار در این سازمان ها استخدام شده اند نیز یاد دادن را هدف اصلی  خودشان می‌دانند؛ هرچه وظایف روزانه ی آنان ممکن است متفاوت با این هداف به نظر برسد. 

 


دانلود مستقیم فایل