دریافت فایل پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان (اختلالات و بیماری های شایع سالمندی)

دریافت فایل پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان (اختلالات و بیماری های شایع سالمندی) 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

پاورپوینت فصل دوم,کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان ,پیام نور, حسین زارع , حسن عبدالله زاده ,پاورپوینت کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان ,خلاصه مشاوره سالمندان ,پاورپوینت اصول مشاوره سالمندان ,اختلالات و بیماری های شایع سالمندی

 

توضیحات:

پاورپوینت فصل دوم کتاب اصول و فنون راهنمایی و مشاوره سالمندان (اختلالات و بیماری های شایع سالمندی) نوشته حسین زارع و حسن عبدالله زاده در قالب pptx  و در حجم 70 اسلاید: 

بخشی از متن:
دگرگونی های شخصیتی همراه با پیرشدن 
اشخاصی که امروز پیر شده اند، ممکن است در دوران جوانی خود تجربه های کاملا متفاوتی را کسب کرده باشند و این امر بیانگر تفاوت زیاد شخصیت هایی است که در بین نسل سالمند امروزی مشاهده می کنیم. 
نسل جوان امروزی، در سایه ی وجود تلویزیون، دنیا را طی کرده است، و صحبت از چیزهایی را شنیده است که حتی روح اجداد بزرگش اطلاعی از آنها نداشت. مسافرت ها و سایر تجربه ها روز به روز افزایش٫ می یابد، و اگرچه دنيا بدون تردید از نظر سالمندان خیلی زود عوض می شود، این تحول سریع برای جوانان کاملا طبیعی به نظر می رسد. بنابراین، این تجربه های کاملا متنوع بين همه ی افراد نسل جوان توزیع شده است، چیزی که در واقع موجب تجانس آنها می شود .

 


دانلود مستقیم فایل