اقتصاد · فوریه 2, 2022 0

دریافت فایل تحقیق تاثیر صادرات غیرنفتی بر اقتصاد

دریافت فایل تحقیق تاثیر صادرات غیرنفتی بر اقتصاد 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

صادرات غیرنفتی,اقتصاد

 

توضیحات:

تحقیق تاثیر صادرات غیرنفتی بر اقتصاد در حجم 79 صفحه و در قالب word و قابل ویرایش و فهرست به شرح عناوین زیر:
فهرست
چکیده ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….1
فصل اول : کلیات تحقیق
عنوان صفحه
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..3
بیان مساله …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………3
اهمیت و ضرورت تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….5
هدف تحقیق ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..6
تعریف مفهوم صادرات ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….6
فصل دوم : پیشینه تحقیق
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………10
راهبردهای توسعه صادرات غیرنفتی ………………………………………………………………………………………………………………………………………11
پیشینه خارجی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….12
پیشینه داخلی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………14
فصل سوم : توسعه صادرات غیر نفتی، لزوم و اهمیت آن در اقتصاد کشور
مقدمه ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………19
اقتصاد تک محصولی …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….19
شناسایی توانمندیها و بسترهای اقتصاد بومی ……………………………………………………………………………………………………………………..20
حرکت به سمت صادرات غیرنفتی ……………………………………………………………………………………………………………………………………….21
صادرات غیرنفتی ایران و سایر کشورها ……………………………………………………………………………………………………………………………….22
فرهنگ صادرات غیرنفتی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..29
عوامل تاثیرگذار بر صادرات غیرنفتی …………………………………………………………………………………………………………………………………..30
سازمان صادراتی منسجم ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………..31
تسهیل صادرات …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….32
استراتژیهای توسعه صادرات غیرنفتی ………………………………………………………………………………………………………………………………….35
توسعه اقتصادي با محوريت استراتژي توسعه صنعتي …………………………………………………………………………………………………………37
جمع بندی فصل ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….39
فصل چهارم: عوامل تعیین کننده صادرات غیرنفتی با تاکید برعوامل قیمتی و غیرقیمت
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………42
استراتژی صادرات ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………42
تاثیر عوامل قیمتی بر صادرات غیرنفتی …………………………………………………………………………………………………………………………………45
تاثیر نرخ تورم بر صادرات غیرنفتی ………………………………………………………………………………………………………………………………..45
تاثیر نرخ ارز بر صادرات غیرنفتی …………………………………………………………………………………………………………………………………….46
تاثیرعوامل غیرقیمتی بر صادرات غیر نفتی ……………………………………………………………………………………………………………………………48
تاثیر بهره وری بر صادرات …………………………………………………………………………………………………………………………………………………48
تاثیر مزیت رقابتی بر صادرات ……………………………………………………………………………………………………………………………………………49
جمع بندی فصل …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….50
فصل پنجم : موانع و راهکارهای توسعه صادرات غیرنفتی
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………53
ضرورت توسعه صادرات غیرنفتی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………54
راهکارها و برنامه ریزی توسعه صادرات غیرنفتی …………………………………………………………………………………………………………………..55
چالش های توسعه صادرات غیر نفتی …………………………………………………………………………………………………………………………………….56
مهمترین خطوط اصلاحی برنامه دوم و سوم در زمینه صادرات غیرنفتی ……………………………………………………………………………..57
موانع موجود در صادرات غیرنفتی ………………………………………………………………………………………………………………………………………….60
فصل ششم : بازاریابی صادرات غیرنفتی
مقدمه ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………63
بازاریابی صادرات غیرنفتی ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………63
اهداف بازاریابی صادرات غیرنفتی ………………………………………………………………………………………………………………………………………….64
بخش بندی بازار ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..66
ویژگیهای کالا …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………67
قیمت گذاری کالا ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………67
کانالهای توزیع …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………67
ترویج کالا ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..68
بودجه و جدول زمانی ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..69
سندکاری …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………69
نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………70
منابع ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..73

 


دانلود مستقیم فایل