علوم تربیتی · فوریه 2, 2022 0

دریافت فایل پاورپوینت فصل پنجم کتاب سیاست گذاری آموزشی (پاسخگویی، استقلال و انتخاب) نوشته لس بل و هوارد

دریافت فایل پاورپوینت فصل پنجم کتاب سیاست گذاری آموزشی (پاسخگویی، استقلال و انتخاب) نوشته لس بل و هوارد 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

کتاب سیاست گذاری آموزشی, فرآیند, موضوعات و تاثیرگذاری,خلاصه کتاب سیاست گذاری آموزشی,پاورپوینت کتاب سیاست گذاری آموزشی,پاورپوینت سیاست گذاری آموزشی,ppt سیاست گذاری آموزشی,فصل پنجم,پاسخگویی, استقلال و انتخاب

 

توضیحات:

پاورپوینت فصل پنجم کتاب سیاست گذاری آموزشی فرآیند، موضوعات و تاثیرگذاری (پاسخگویی، استقلال و انتخاب) نوشته لس بل و هوارد استیونسون ترجمه فاطمه حمیدی فر، سعید برومندفر، مارل مسعودی در قالب pptx و در حجم 34 اسلاید:

بخشی از متن:
در فصل های گذشته موضوعات مربوط به سودمندی اقتصادی شهروندی و اجتماعی مورد بررسی قرار گرفت. امروزه موسسات آموزشی بیش از هر زمان دیگری موظف به تولید یا تربیت دانش آموزان با مهارت ها و توانایی های متناسب برای مطابقت با اولویت های ملی هستند. همچنین به نظر می رسد که آموزش در رشد هویت ملی، شهروندی و انسجام اجتماعی و عدالت اجتماعی از اهمیت برخوردار است. همانطور که اسکات اشاره کرده است، بسیاری از دولت ها در سراسر جهان در حال حاضر به طور فزاینده‌ای از حق خود برای تعیین مشخصه های گسترده مدارس و کالج هایی که از آن پشتیبانی می کنند استفاده می کنند، به طور کامل در اهدافی که تعیین شده است سهیم باشند.

 


دانلود مستقیم فایل