عمران · فوریه 2, 2022 0

دریافت فایل ضوابط صدور پروانه برای قطعات تفكیكی بیش 1000 متر مربع

دریافت فایل ضوابط صدور پروانه برای قطعات تفكیكی بیش 1000 متر مربع 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

ضوابط صدور پروانه برای قطعات تفكیكی بیش 1000 متر مربع ,دانلود تحقیق ضوابط صدور پروانه برای قطعات تفكیكی بیش 1000 متر مربع ,برسی ضوابط صدور پروانه برای قطعات تفكیكی بیش 1000 متر مربع ,تحقیق ضوابط صدور پروانه برای قطعات تفكیكی بیش 1000 متر مربع

 

توضیحات:

ضوابط صدور پروانه برای قطعات تفكیكی بیش 1000 متر مربع
1-1- ارائه تقاضانامه مالك یا وكیل قانونی با درج مورد درخواست
1-2 -درصورتیکه تقاضا از طرف شركت یاسازمان‌خاصی انجام پذیرد، اعزام نماینده رسمی شركت و یاسازمان‌مربوطه‌بامعرفی‌نامه معتبربه‌شهرداری ضروری است
1-3 – ارائه یك سری فتوكپی از تمامی اوراق سند مالكیت كه در قسمت تشكیل پرونده برابر اصل خواهد شد
1-4 – ارائه اصل و رونوشت شناسنامه مالك یا مالكین
1-5 – اصل‌سند مالكیت جهت بررسی و تطبیق به قسمت تشكیل پرونده ارائه خواهد شد
1-6 – درصورت مراجعه وكیل قانونی مالك یا مالكین تسلیم اصل وكالتنامه و رونوشت برابر با اصل شده آن به قسمت تشكیل پرونده ضرورت دارد
1-7 – ارائه برگ مفاصا حساب نوسازی در زمان تشكیل پرونده
1-8 – درصورت فوت مالك ، گواهی انحصار وراثت ، تسویه حساب مالیات بر ارث به انضمام وكالت نامه رسمی متقاضی از كلیه ورثه ضروری است
ضمناً در مورد ورثه صغیر، قیم نامه و اصل شناسنامه‌ها باید ارائه گردد .
1-9 – درصورتیكه زمین موقوفه باشد ارائه برگ اجاره نامه سازمان اوقاف ضرورت می‌یابد
1-10 – ارائه نقشه 2000/1 هوائی كه موقعیت ملك توسط كارشناس رسمی دادگستری بر روی آن مشخص و به تأیید رسیده باشد .
1-11 – ارائه نقشه 500/1 نقشه برداری شده در سیستم U T M با بیضوی مبنای WGS84 از محل ملك مورد تقاضا و اطراف آن حداقل تا شعاع 40 متر همراه با دیسكت مربوطه كه به تأیید كارشناس رسمی دادگستری (امور ثبتی) رسیده باشد.
1-12- ارائه تعهدنامه عدم جابجایی زمین توسط مالك ضروری است
1-13 – اسناد ملك و یا ابعاد و مساحت ملك كه توسط مالك تهیه شده توسط كارشناس رسمی دادگستری تأیید شده باشد
1-14 – رأی كمیسیون ماده 12 (رونوشت برابر با اصل)
1-15 – ارائه نقشه ثبتی و یا تفكیكی مصوب شهرداری
1-16- تأییدیه‌ثبت‌شركتها‌بر‌اساس‌آخرین‌تغییرات‌هیئت‌مدیره‌در خصوص تعاونیها
1-17- ارائه اساسنامه شركت تعاونی
1-18- ارائه روزنامه رسمی شركت كه دارای آخرین تغییرات باشد.
توضیح یك : در صورت وجود قسمتی از مدارك فوق در سوابق نیازی به ارائه مجدد ندارد.
توضیح دو : درصورت نیاز به استعلام از اداره حقوقی منطقه ، سازمان زمین شهری ، اداره ثبت اسناد و یا سایر سازمانها این اقدامات توسط قسمت تشكیل پرونده انجام خواهد پذیرفت .
2- واحد GPS
در این مرحله سوابق جهت تعیین مختصات جغرافیائی ملك به واحد GPS منطقه ارسال می گردد كه در صورت هماهنگی مالك جهت میخ كوبی و گچ ریزی حدود اربعه زمین ، برداشت مختصاتی زمین با دستگاه GPS انجام می گیرد.
3- واحد GIS
بعد از كنترل نقشه برداشت شده توسط واحد GPS و در صورت انطباق مختصات برداشت شده زمین با حدود اربعه زمین بر اساس نقشه های 2000/1 و 500/1 تائید شده توسط كارشناس رسمی دادگستری ، پرونده جهت انطباق بر روی نقشه های طرح تفصیلی منطقه به واحد GIS ارسال میگردد در واقع ملك در محل تعیین شده و مورد ادعای متقاضی (مالك) تثبیت و دارای شناسنامه و موجودیت خواهد شد .
4- بازدید
انجام بازدید از ملك جهت ثبت وضعیت ملك و برداشت و كنترل وضع موجود با سند و نقشه ها و ثبت مستحدثات از قبیل ابنیه ، چاه آب ، قنات ودرخت (درصورت وجود) و …
می باشد كه این اطلاعات در قسمتهای طرح تفصیلی و بروكف و صدور پروانه مورد استفاده قرار میگیرد.

 


دانلود مستقیم فایل