تربیت بدنی و ورزش · فوریه 2, 2022 0

دریافت فایل تعيين و تنظيم اهداف بدنسازي

دریافت فایل تعيين و تنظيم اهداف بدنسازي 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

تعيين, و, تنظيم, اهداف, بدنسازي,تعيين و تنظيم اهداف بدنسازي

 

توضیحات:

تعيين و تنظيم اهداف بدنسازي
حتماً برای شما هم پیش آمده است که تعطیلات سال نو را با پرخوری گذرانیده اید، در حالیکه در رویاهایتان با خود تصمیم می گرفتید که پس از اتمام تعطیلات، طی بهار، همه ی تلاشتان را می کنید تا این وزن اضافه ی به دست آمده را کم کنید تا تابستان بتوانید از هیکل جذاب و متناسب خودتان لذت ببريد.
البته برای تبدیل این رویا به واقعیت تلاش هم می کنید.
آیا فقط یک هدف در سر داشته اید یا چندین هدف مثل کاهش وزن، شش تکه کردن شکم، اضافه کردن 20 پوند عضله، و کاهش چربی های بدنتان به حد بدن ورزشکاران حرفه ای؟
در این مقاله 9 راه برای تبدیل رویاهای شما به واقعیت آورده ایم. با ما همراه باشید اگر می خواهید تعطیلات تابستان کنار دریا خوش بگذرد.
1. هدف هایتان را روی کاغذ بیاورید
هدفتان هر چه که باشد، کاهش 10 یا 20 پوند وزن، سه یا چهار روز در هفته به باشگاه رفتن، آنها را روی کاغذ آورده و لیست تهیه کنید. پس از فهرست کردن هدف ها، برای هرکدام برنامه ای دقیق و جزء به جزء برای رسیدن به آنها تدوین کنید. پس از انجام این کار، هر روز به این صفحات نگاهی انداخته و روند کار را بررسی کنید. کپی های مختلفی از آن را در مکان های مختلف، در ماشین، روی میز کار، روی یخچال، در اتاق خواب، روی آینه ی حمام و…نگاه دارید تا همیشه به یاد آن باشید.

 


دانلود مستقیم فایل