دریافت فایل پاورپوینت فصل پانزدهم 15 کتاب روانشناسی ژنتیک نوشته محمود منصور (بازی)

دریافت فایل پاورپوینت فصل پانزدهم 15 کتاب روانشناسی ژنتیک نوشته محمود منصور (بازی) 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

کتاب روانشناسی ژنتیک,خلاصه روانشناسی ژنتیک, محمود منصور,تحول روانی از تولد تا پیری,پاورپوینت روانشناسی ژنتیک,دانلود کتاب,خلاصه کتاب روانشناسی ژنتیک,پاورپوینت فصل پانزدهم 15,بازی

 

توضیحات:

پاورپوینت فصل پانزدهم 15 کتاب روانشناسی ژنتیک؛ تحول روانی از تولد تا پیری نوشته محمود منصور (بازی) در قالب pptx و در حجم 64 اسلاید: 

بخشی از متن:  
مفهوم بازی 
 بررسی فرآیند بازی و در نظر گرفتن آن به منزله ی یکی از  فعالیت های انسان به خصوص فعالیت های کودکان از مسائلی است که روانشناسان همواره به آن توجه کرده اند. ولی در عین حال تحول این مفهوم تابع تحول روانشناسی بوده است.در اولین بررسی ها غالبا مسئله بازی با دیدی بزرگسالانه مورد توجه قرار گرفته، یعنی از زوایای که بزرگسال می‌تواند درباره ی وضع و فعالیت‌های خود و مطابقت آنها با بازی بیندیشد. این دید متقدمان را وادار کرد که در مورد کودکان هم مسئله را به قیاس از وضع بزرگسالان مطرح کنند.
ملاک های بازی 
الف)یکی از این ملاک ها این است که بازی را یک فعالیت بی هدف یا《 یا هدف در خود》 بدانیم یعنی فعالیتی که هیچ نوع نفعی برای فرد ندارد.《 بالدوئین》 اصطلاح اتوتلیسم را برای بیان فعالیتی که هدف آن در خود آن است عنوان کرده است.

 


دانلود مستقیم فایل