معماری · فوریه 2, 2022 0

دریافت فایل پاورپوینت مجتمع بین الحرمین شیراز

دریافت فایل پاورپوینت مجتمع بین الحرمین شیراز 

 

دارای مفاهیم کلیدی:

پاورپوینت مجتمع بین الحرمین شیراز,مطالعه مجتمع بین الحرمین,پاورپوینت معماری,دانلودبررسی مجتمع بین الحرمین شیراز,حرم شاهچراغ,طرح مطالعاتی مجتمع بین الحرمین شیراز,مجتمع بین الحرمین,پاورپوینت مجتمع بین الحرمین,مطالعه روند ساخت مجتمع بین الحرمین

 

توضیحات:

توضیحات:

فایل پاورپوینت مجتمع بین الحرمین شیراز (پروژه طرح2)،در حجم 33 اسلاید قابل ویرایش.

بخشی از متن:

در این فایل به بررسی مجتمع بین الحرمین واقع شده در شیراز پرداخته شده است.
بافت قدیم شیراز تا دهه ی ۴۰ تقریبا به عنوان مرکز شهر شیراز بوده و خانه های فرسوده بسیاری در این منطقه می باشد. به مرور زمان و گسترش زندگی شهر نشینی دیگر جایی برای زندگی آسوده در این منطقه نمانده است. به چه دلیل؟! چون که کوچه ها انقدر تنگ بود و است که عبور وسایل نقلیه از ان به سختی امکان پذیر می باشند و در مواردی نیز نبود خانه های با مقاومت در این مناطق هر لحظه امکان حوادثی تلخ وجود دارد.
به همین دلایل و … مسئولین وقت شیراز در دهه ۷۰ به منظور رفع محرومیت در این منطقه و زیبایی بخشیدن به چهره اطراف حرمین اقدام به خرید خانه ها در مسیر حرمین به وسعت ۸ هکتار کرده و با تخریب آنها فضای باز و وسیعی را بین حرمین استانه (ع) و شاهچراغ (ع) به وجود اوردند.
اما پس از گذشت سالها و بلاتکلیف ماندن زمین ها در این محدوده که مقداری از ان نیز خاکبرداری شده بود و با فشارهایی که روزنامه ها و … در مورد بی برنامگی شهرداری گذاشته بودند مسئولین را بر ان داشت تا سریعا به فکر بین الحرمین باشند پس از گذشت مدتی شهرداری تصمیم گرفت برای بهتر طراحی و اجرایی شدن این مسیر از پتانسیل بخش خصوصی استفاده کند.

فهرست مطالب :
معرفی مجموعه بین الحرمین شیراز
ویژگی های پروژه بین الحرمین
محدوده بافت تاریخی اطراف حرم شاهچراغ
روند تصویری ساخت
نظرات مردم و مسئولین در رابطه با مجموعه
پروژه بین الحرمین زون1و2و3
روند ساخت زون ها
تصاویر

این فایل با فرمت پاورپوینت در33اسلاید قابل ویرایش و عمدتا تصویری تهیه شده است.

 


دانلود مستقیم فایل